Vakbond Bpost: probleem van agressiviteit bij klanten wordt onderschat

Vakbond Bpost: probleem van agressiviteit bij klanten wordt onderschat

Vakbond Bpost: probleem van agressiviteit bij klanten wordt onderschat

Agressie tegenover medewerkers van Bpost wordt ferm onderschat. Dat zegt Jean-Pierre Nyns van de vakbond ACOD. Vele gevallen van agressie worden al te gemakkelijk weggewuifd of raken zelf niet bekend. De voorbije week waren er incidenten met agressieve klanten in de postkantoren van Dendermonde en Belsele. Bij Bpost betreuren ze elk incident tegen hun werknemers en zeggen ze er alles aan te doen om hun medewerkers te wapenen tegen agressieve klanten.

Gerelateerd nieuws

  • Empro in Dendermonde kondigt ingrijpende aanpassingen aan om geurhinder aan te pakken

    Empro in Dendermonde kondigt ingrijpende aanpassingen aan om geurhinder aan te pakken

  • Reconstructie aan ziekenhuis in Dendermonde schept meer duidelijkheid in zaak Peter Goeman

    Reconstructie aan ziekenhuis in Dendermonde schept meer duidelijkheid in zaak Peter Goeman

  • Spoed AZ Sint-Blasius in Dendermonde ook tijdens gerechtelijke reconstructie bereikbaar

    Spoed AZ Sint-Blasius in Dendermonde ook tijdens gerechtelijke reconstructie bereikbaar

  • Wim Naert volgt de reconstructie rond de dood van Peter Goeman in Dendermonde

    Wim Naert volgt de reconstructie rond de dood van Peter Goeman in Dendermonde

  • Reconstructie moet meer duidelijkheid scheppen rond dood van Peter Goeman in Dendermonde

    Reconstructie moet meer duidelijkheid scheppen rond dood van Peter Goeman in Dendermonde