'Streisand-effect' maakt klachten rond citroenreclame alleen maar interessanter

'Streisand-effect' maakt klachten rond citroenreclame alleen maar interessanter

'Streisand-effect' maakt klachten rond citroenreclame alleen maar interessanter

'Slechte publiciteit bestaat niet'. De beroemde Amerikaanse circusdirecteur P.T. Barnum wist dat al in de 19de eeuw. En ook nu dromen marketeers en reclamemakers nog altijd van het zogenoemde Streisand-effect: door iets te willen laten verwijderen, net het tegenovergestelde bereiken. Door de hele controverse rond de citroenafbeelding kent heel Vlaanderen nu Busschaert Koeltechniek uit Dendermonde. Dit soort reclame, maar dan op een gewone manier, zou voor het bedrijf onbetaalbaar zijn geweest, zeggen experts.

Bekijk meer nieuws over:

Gerelateerd nieuws

  • In 2032 heeft Dendermonde een gloednieuw station, eerste werken starten morgen

    In 2032 heeft Dendermonde een gloednieuw station, eerste werken starten morgen

  • Dendermonde neemt afscheid van oud-schepen Martine Van Hauwermeiren

    Dendermonde neemt afscheid van oud-schepen Martine Van Hauwermeiren

  • Extra onderzoek in kloosters van Dendermonde na klachten over grensoverschrijdend gedrag en misbruik

    Extra onderzoek in kloosters van Dendermonde na klachten over grensoverschrijdend gedrag en misbruik

  • Dendermonde treurt om verlies van oud-schepen Van Hauwermeiren: "Ze werd op handen gedragen"

    Dendermonde treurt om verlies van oud-schepen Van Hauwermeiren: "Ze werd op handen gedragen"

  • Onaangekondigde sneeuwbui verrast Dendermondse ochtendspits: "Het ging echt niet vooruit"

    Onaangekondigde sneeuwbui verrast Dendermondse ochtendspits: "Het ging echt niet vooruit"