Sint-Niklaas start magazine om stadskern te promoten

Sint-Niklaas start magazine om stadskern te promoten

Sint-Niklaas start magazine om stadskern te promoten

De stad Sint-Niklaas brengt vanaf deze week een nieuw stadsmagazine uit. Sint-Niklaas wil met het viermaandelijkse magazine 'OH' de stadskern promoten. 'OH' zal drie keer per jaar in zowat 100.000 brievenbussen in het Waasland terecht komen. Het magazine bestaat uit verschillende rubrieken waarin alle troeven van de stadskern uitgebreid aan bod zullen komen. Zo komt er in elke editie een bekende inwoner van Sint-Niklaas aan het woord, en stippelt het magazine een route uit waarop bezoekers rond een specifiek thema de binnenstad kunnen ontdekken.

Bekijk meer nieuws over:

Gerelateerd nieuws

  • Werken vernieuwing Grote Markt van Sint-Niklaas zitten op schema: "Feestelijk openingsweekend eind augustus met minstens één ballon"

    Werken vernieuwing Grote Markt van Sint-Niklaas zitten op schema: "Feestelijk openingsweekend eind augustus met minstens één ballon"

  • Sint-Niklaas dingt mee naar titel van Wandelgemeente van Vlaanderen

    Sint-Niklaas dingt mee naar titel van Wandelgemeente van Vlaanderen

  • Lotte Claes (Arkea - B&B Hotels Women): "Dit is echt zot, ik kan het nog altijd zelf niet geloven"

    Lotte Claes (Arkea - B&B Hotels Women): "Dit is echt zot, ik kan het nog altijd zelf niet geloven"

  • Ondernemers trakteren arbeiders op de Grote Markt op een hartverwarmende tas koffie met cake

    Ondernemers trakteren arbeiders op de Grote Markt op een hartverwarmende tas koffie met cake

  • Vier vestigingen van scholengroep Vesalius Verpleegkunde sluiten op 1 september

    Vier vestigingen van scholengroep Vesalius Verpleegkunde sluiten op 1 september