Sint-Niklaas start magazine om stadskern te promoten

Sint-Niklaas start magazine om stadskern te promoten

Sint-Niklaas start magazine om stadskern te promoten

De stad Sint-Niklaas brengt vanaf deze week een nieuw stadsmagazine uit. Sint-Niklaas wil met het viermaandelijkse magazine 'OH' de stadskern promoten. 'OH' zal drie keer per jaar in zowat 100.000 brievenbussen in het Waasland terecht komen. Het magazine bestaat uit verschillende rubrieken waarin alle troeven van de stadskern uitgebreid aan bod zullen komen. Zo komt er in elke editie een bekende inwoner van Sint-Niklaas aan het woord, en stippelt het magazine een route uit waarop bezoekers rond een specifiek thema de binnenstad kunnen ontdekken.

Bekijk meer nieuws over:

Gerelateerd nieuws

  • Nu ook omgevingsaanleg en inrichting buitensporten Sportkringpark in laatste rechte lijn

    Nu ook omgevingsaanleg en inrichting buitensporten Sportkringpark in laatste rechte lijn

  • Sofie Heyrman (Groen): van 16 jaar schepen in Sint-Niklaas terug voltijds naar de zorg

    Sofie Heyrman (Groen): van 16 jaar schepen in Sint-Niklaas terug voltijds naar de zorg

  • Koen Daniëls (N-VA) bezoekt LAB-school in Sint-Niklaas: "Als beleidsmaker moet je met de voeten in de praktijk blijven staan"

    Koen Daniëls (N-VA) bezoekt LAB-school in Sint-Niklaas: "Als beleidsmaker moet je met de voeten in de praktijk blijven staan"

  • Eerste kleine winterprik zorgt meteen voor meerdere ongevallen op E17 en E34

    Eerste kleine winterprik zorgt meteen voor meerdere ongevallen op E17 en E34

  • Circus van 'Sint in de Piste' heeft in Sint-Niklaas een nieuwe thuisbasis

    Circus van 'Sint in de Piste' heeft in Sint-Niklaas een nieuwe thuisbasis