Nieuwe strategie centrummanagement Sint-Niklaas

Nieuwe strategie centrummanagement Sint-Niklaas

Nieuwe strategie centrummanagement Sint-Niklaas

Het centrummanagement van Sint-Niklaas wil zich meer gaan toespitsen op de totaalbeleving rond de stad. Vroeger was die te vaak gericht op enkel het shoppingbeleven. Maar met een nieuw logo wil het nu een frissere en modernere look hebben. Daar hoort natuurlijk ook een nieuwe website bij, waar elke handelaar uit Sint-Niklaas op terug te vinden is. En er is ook een wedstrijd aan verbonden, want wie iets koopt bij een handelaar kan een iPad of zelfs een ballonvlucht winnen.

Bekijk meer nieuws over:

Gerelateerd nieuws

  • Vredefeesten krijgen dit jaar een extra dag, met klemtoon op vredesboodschap: "Belangrijk dat jongeren weten waarom we vieren"

    Vredefeesten krijgen dit jaar een extra dag, met klemtoon op vredesboodschap: "Belangrijk dat jongeren weten waarom we vieren"

  • Vredefeesten niet langer drie maar vier dagen: "Extra dag voor de jeugd, met nadruk op de bevrijding van Sint-Niklaas"

    Vredefeesten niet langer drie maar vier dagen: "Extra dag voor de jeugd, met nadruk op de bevrijding van Sint-Niklaas"

  • Oost-Vlaamse ondernemer opent tweede vestiging van Amerikaanse hamburgerzaak in Sint-Niklaas

    Oost-Vlaamse ondernemer opent tweede vestiging van Amerikaanse hamburgerzaak in Sint-Niklaas

  • Tientallen werknemers geëvacueerd na brand in veevoederbedrijf in Sint-Niklaas

    Tientallen werknemers geƫvacueerd na brand in veevoederbedrijf in Sint-Niklaas

  • Vijftien lokale horecazaken en de stad Sint-Niklaas organiseren bierevenement 'Hopmarkt'

    Vijftien lokale horecazaken en de stad Sint-Niklaas organiseren bierevenement 'Hopmarkt'