Mediaexpert over stunt: "Vandaag moet je opvallen, dus geslaagde stunt"

Mediaexpert over stunt: "Vandaag moet je opvallen, dus geslaagde stunt"

Mediaexpert over stunt: "Vandaag moet je opvallen, dus geslaagde stunt"

Als kleiner merk moet je vaak opboksen tegen grote merken met gigantische marketingbudgetten. En dan kan een marketingstunt zoals deze wel een heel slimme zet zijn, zegt mediaexpert Tom Rumes.

Bekijk meer nieuws over:

Gerelateerd nieuws

  • Heel wat rookontwikkeling bij brand in afvalverwerkingsbedrijf in Hamme

    Heel wat rookontwikkeling bij brand in afvalverwerkingsbedrijf in Hamme

  • TV Provincie: Onderwijs – opendeurdagen

    TV Provincie: Onderwijs – opendeurdagen

  • Vakantiehuisjes op recreatiedomein Akkershoofd in Moerzeke moeten verdwijnen: "Begrijpen frustratie en commotie van mensen hier"

    Vakantiehuisjes op recreatiedomein Akkershoofd in Moerzeke moeten verdwijnen: "Begrijpen frustratie en commotie van mensen hier"

  • Fantasia Festival blijft op Hamse bodem voor jubileumeditie

    Fantasia Festival blijft op Hamse bodem voor jubileumeditie

  • Man om het leven gekomen bij brand in Hamme

    Man om het leven gekomen bij brand in Hamme