Comédienne Veerle Malschaert: "Neckermann gebruikt mijn woordgrapje als reclameslogan"

Comédienne Veerle Malschaert: "Neckermann gebruikt mijn woordgrapje als reclameslogan"

Comédienne Veerle Malschaert: "Neckermann gebruikt mijn woordgrapje als reclameslogan"

Ja, bedrijven moeten dus op zoek originele insteken om reclame te maken. En dat doen ze ook bij reisbureau Neckermann. Al is de nieuwe campagne daar niet zo origineel, als het lijkt. Volgens comédienne Veerle Malschaert. Het reisbureau gebruikt een woordmopje, dat Malschaert ook in haar nieuwste show gebruikt. In een reclamespotje voor de Marrokaanse stad Marrakesh, wordt de woordspeling 'Geef mij maar a cash' gemaakt. Die grap komt volgens Malschaert recht uit haar show. 'Verlicht mij', die pas twee maanden geleden in première ging.

Gerelateerd nieuws

  • Koeltechnieker haalt stickers terug van citroenen: “Extra werk gekregen en personeel gevonden door reclame”

    Koeltechnieker haalt stickers terug van citroenen: “Extra werk gekregen en personeel gevonden door reclame”

  • 'Streisand-effect' maakt klachten rond citroenreclame alleen maar interessanter

    'Streisand-effect' maakt klachten rond citroenreclame alleen maar interessanter

  • “Citroenreclame van Dendermondse koeltechnieker is niet vrouwonvriendelijk”, zegt reclamewaakhond JEP

    “Citroenreclame van Dendermondse koeltechnieker is niet vrouwonvriendelijk”, zegt reclamewaakhond JEP

  • AZ Sint-Blasius breidt verplicht rookverbod aan in- en uitgangen uit naar hele campus

    AZ Sint-Blasius breidt verplicht rookverbod aan in- en uitgangen uit naar hele campus

  • 'Frisse citroentjes' blijven voor commotie zorgen in Dendermonde, opnieuw klachten ingediend bij reclamewaakhond

    'Frisse citroentjes' blijven voor commotie zorgen in Dendermonde, opnieuw klachten ingediend bij reclamewaakhond