Comédienne Veerle Malschaert: "Neckermann gebruikt mijn woordgrapje als reclameslogan"

Comédienne Veerle Malschaert: "Neckermann gebruikt mijn woordgrapje als reclameslogan"

Comédienne Veerle Malschaert: "Neckermann gebruikt mijn woordgrapje als reclameslogan"

Ja, bedrijven moeten dus op zoek originele insteken om reclame te maken. En dat doen ze ook bij reisbureau Neckermann. Al is de nieuwe campagne daar niet zo origineel, als het lijkt. Volgens comédienne Veerle Malschaert. Het reisbureau gebruikt een woordmopje, dat Malschaert ook in haar nieuwste show gebruikt. In een reclamespotje voor de Marrokaanse stad Marrakesh, wordt de woordspeling 'Geef mij maar a cash' gemaakt. Die grap komt volgens Malschaert recht uit haar show. 'Verlicht mij', die pas twee maanden geleden in première ging.

Gerelateerd nieuws

  • In 2032 heeft Dendermonde een gloednieuw station, eerste werken starten morgen

    In 2032 heeft Dendermonde een gloednieuw station, eerste werken starten morgen

  • Dendermonde neemt afscheid van oud-schepen Martine Van Hauwermeiren

    Dendermonde neemt afscheid van oud-schepen Martine Van Hauwermeiren

  • Extra onderzoek in kloosters van Dendermonde na klachten over grensoverschrijdend gedrag en misbruik

    Extra onderzoek in kloosters van Dendermonde na klachten over grensoverschrijdend gedrag en misbruik

  • Dendermonde treurt om verlies van oud-schepen Van Hauwermeiren: "Ze werd op handen gedragen"

    Dendermonde treurt om verlies van oud-schepen Van Hauwermeiren: "Ze werd op handen gedragen"

  • Onaangekondigde sneeuwbui verrast Dendermondse ochtendspits: "Het ging echt niet vooruit"

    Onaangekondigde sneeuwbui verrast Dendermondse ochtendspits: "Het ging echt niet vooruit"