Comédienne Veerle Malschaert: "Neckermann gebruikt mijn woordgrapje als reclameslogan"

Comédienne Veerle Malschaert: "Neckermann gebruikt mijn woordgrapje als reclameslogan"

Comédienne Veerle Malschaert: "Neckermann gebruikt mijn woordgrapje als reclameslogan"

Ja, bedrijven moeten dus op zoek originele insteken om reclame te maken. En dat doen ze ook bij reisbureau Neckermann. Al is de nieuwe campagne daar niet zo origineel, als het lijkt. Volgens comédienne Veerle Malschaert. Het reisbureau gebruikt een woordmopje, dat Malschaert ook in haar nieuwste show gebruikt. In een reclamespotje voor de Marrokaanse stad Marrakesh, wordt de woordspeling 'Geef mij maar a cash' gemaakt. Die grap komt volgens Malschaert recht uit haar show. 'Verlicht mij', die pas twee maanden geleden in première ging.

Gerelateerd nieuws

  • Pijnlijke vergissing op begraafplaats in Dendermonde, graf dat niet mocht verdwijnen werd toch deels ontgraven

    Pijnlijke vergissing op begraafplaats in Dendermonde, graf dat niet mocht verdwijnen werd toch deels ontgraven

  • Ziekenhuis Dendermonde schakelt sociale werkplaats in om operatiedoeken te recycleren

    Ziekenhuis Dendermonde schakelt sociale werkplaats in om operatiedoeken te recycleren

  • Werken aan station Dendermonde lopen opnieuw half jaar vertraging op

    Werken aan station Dendermonde lopen opnieuw half jaar vertraging op

  • Politie Dendermonde verwart Waze-gebruikers met plotse overvloed aan controles

    Politie Dendermonde verwart Waze-gebruikers met plotse overvloed aan controles

  • 46-jarige Dendermondenaar dood aangetroffen in Gent

    46-jarige Dendermondenaar dood aangetroffen in Gent